Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
geklu - 16-01-2015 19:18:11
Huishouden & Energie

Onterechte overname nuon koppigheid nle

Dit is mijn laatste post, voor diegene die interesse hebben kijk op deze https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=51&t=151028">link daar staan alle updates van eerdere data.

16 januari 2015

vanmiddag weer gebeld met nuon inzake mijn niet betaalde rekeningen en 1x incasso, heb aangegeven dat ik geen rekeningen betaal voordat bovenstaande kwestie is opgelost.

eerst gebeld met afdeling facturatie deze kunnen mij niet helpen i.v.m. geschil en hebben mij door verbonden met afdeling leverantie, hier kreeg ik een vriendelijke meneer aan de telefoon die zich uitermate heeft ingespannen om allerlei afdelingen te bereiken om tot een oplossing te komen (hij vond namelijk zelf dat het wel erg lang duurde met de oplossing voor het hele verhaal), helaas na in totaal 2,5 uur aan de telefoon krijg ik als antwoord dat hij nu niets voor me kan betekenen en op antwoord zit te wachten van een andere afdeling (heb ik helaas al meer gehoord), hierop heb ik de vraag gesteld of mijn betalingen uitgesteld kunnen worden totdat ik onderhand een antwoord krijg, de medewerker neemt contact op met de betreffende afdeling na circa 15 minuten krijg ik te horen dat ik geen uitstel krijg en mijn rekeningen moet betalen.

helaas ook nuon webcare laat niets van zich horen, ook al lezen zij allerlei forums.

misschien wordt het tijd dat de heer peter smink zich met de zaak gaat bemoeien.