Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 16-01-2015 20:46:33
Computers & Telefonie

Door een fout van kpn heb ik nu twee providers en zit ik een jaar lang aan extra kosten

Beste chielsnelder,

uw opmerking m.b.t. het voorstel dat u kpn heeft gedaan om uw toestel over te nemen vind ik moeilijk te plaatsen.
wanneer is uw abonnement (het abonnement waar u nu nog aan vast zit) bij kpn ingegaan en voor welke duur is dat aangegaan ? dit betrof een abonnement inclusief toestel ?
wat was de ingangsdatum van het abonnement bij de andere provider ? is er geen contact geweest tussen kpn en de andere provider in verband met nummerbehoud ?