Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chielsnelder - 16-01-2015 20:57:08
Computers & Telefonie

Door een fout van kpn heb ik nu twee providers en zit ik een jaar lang aan extra kosten

[quote=hopetobehelping schreef op vrijdag 16 jan 2015, 20:46]beste chielsnelder,

uw opmerking m.b.t. het voorstel dat u kpn heeft gedaan om uw toestel over te nemen vind ik moeilijk te plaatsen.
wanneer is uw abonnement (het abonnement waar u nu nog aan vast zit) bij kpn ingegaan en voor welke duur is dat aangegaan ? dit betrof een abonnement inclusief toestel ?
wat was de ingangsdatum van het abonnement bij de andere provider ? is er geen contact geweest tussen kpn en de andere provider in verband met nummerbehoud ?

omdat ik niet precies wist wanneer mijn abonnement incl telefoon afliep belde ik kpn op. zij vertelde dat deze op 01 okt 2014 afliep. daarna heb ik t-mobile mijn abonnement met nummerbehoud willen overzetten naar een zakelijk abonnement dat door mijn werkgever betaald zou worden. ik had ivm nummerbehoud mijn imei nummer nodig. geen probleem want de kpn winkel zat 50 mtr verder. in de kpn winkel heb ik de medewerker nogmaals gevraagd wanneer mijn abonnement verlopen was: 01 okt 2014 en hier is uw imei nummer om het nummer te kunnen behouden.
nadat ik lange tijd niets hoorde van t-mobile belde ik met ze. zij vertelde mij dat mijn contract pas op 13 jan 2016 zou verlopen.
kpn hierover gebeld en gaven toe dat zij tot twee keer toe een foutieve datum hebben doorgegeven. het feit dat ik een voorstel deed om mijn telefoon over nemen deed ik omdat ik op dat moment ook wel wist dat het een tweejarig contract betrof.
de stelling van kpn is dat ik een contract heb tot 13 jan 2016 en zoek het maar uit........... ik/ mijn werkgever zit nu met een kostenpost van ruim 700 euro ( abonnementskosten).