Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 16-01-2015 21:08:12
Computers & Telefonie

Door een fout van kpn heb ik nu twee providers en zit ik een jaar lang aan extra kosten

[quote=chielsnelder schreef op vrijdag 16 jan 2015, 20:57]
...
nadat ik lange tijd niets hoorde van t-mobile belde ik met ze. zij vertelde mij dat mijn contract pas op 13 jan 2016 zou verlopen.
...
dat betreft dan de einddatum van het kpn contract? dat zal dan met ingang van 13 januari 2014 verlengd zijn? en dat weet je in oktober niet meer?

niets van t-mobile gehoord begrijp ik ook niet? niets gehoord, maar ze hebben wel het abonnement in laten gaan? en is dat dan wel of niet met nummerbehoud?