Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 18-01-2015 16:56:34
Winkels & Webshops

Kassabon supermarkt

Ik vraag altijd bij ah om een kassabon, soms zie ik al bij het inpakken dat er iets mis is gegaan. dan ga ik met mijn bon naar de klantenservice, het meisje kijkt de bon dan na, streept wat aan of geeft ergens een kringel om en dan krijg ik geld terug.

hoe kun je anders controleren of er iets mis is gegaan. of dat er in plaats van 2 pakken melk drie zijn aangeslagen. je hebt een bon nodig. ik let niet altijd op, want het is vaak zaak om vlug de boodschappen in te pakken. er staat alweer iemand achter je met een volle kar, wiens spullen ook op de band worden doorgeschoven nadat je hebt afgerekend. ook houd ik altijd al een oog op mijn boodschappen, omdat die vaak tegen de boodschappen van iemand anders aankomen. hups, daar rolt je limoen al bij de boodschappen van een ander.

er zijn mensen die geen bon aannemen. moeten ze zelf weten, ik ga geen risico lopen, waarom zou ik? met welk doel? het milieu sparen, terwijl daar honderden krantjes met bonusaanbiedingen liggen, die ik overigens op zaterdag ook nog eens ontvang in de brievenbus? en dan nog die stapels allerhandes. laat me niet lachen, hypocriet milieugeneuzel om die bonnetjes.

en hoe moet appie weten dat ik een product bij hun heb gekocht, als ik ermee terug kom omdat er iets aan mankeert.
zie echt niet in waarom ze die service zouden moeten verlenen, je kan het toch ook bij dirk hebben gekocht? lijkt me geen speld tussen te krijgen.