Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 19-01-2015 17:20:56
Huishouden & Energie

Light in the box (duivelsdoos)

[quote=gerritaltena schreef op maandag 19 jan 2015, 16:55]een boeiend antwoord. duidelijk is, dat men de wet niet kent zaangaande rechten bij koop op afstand. iedere aankoop op afstand moet binnen de daarvoor wettelijk genoemde termijn kosteloos terggestuurd kunnen worden met recht op teruggave van de volledige aankoopsom!!!
tuurlijk kan men de wet wel, maar dat had je zelf ook kunnen vinden met twee woorden googlen:
quote:

retourbeleid

bij lightinthebox is retourneren gemakkelijk! wij streven ernaar de best mogelijke winkelervaring te bieden, inclusief snelle en probleemloze retourzendingen. wij verzoeken u om voor het verwerken van uw retourzending contact op te nemen met de klantenservice.
moet ik producten helemaal terugsturen naar china?

europese klanten kunnen hun producten retourneren naar ons europese magazijn. amerikaanse klanten kunnen een zending op het aangegeven adres laten ophalen door ups. klanten uit andere landen moeten hun producten naar ons magazijn in china sturen.
de producten zijn prima, maar ik ben van gedachten veranderd

producten zonder kwaliteitsgerelateerde problemen kunnen worden geretourneerd binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling. kies voor details over het retourbeleid de regio waar de bestelling is afgeleverd: europese unie of verenigde staten en de rest van de wereld.

bij op bestelling gemaakte kleding komt u, als de producten niet passen maar wel waren gemaakt volgens uw specificaties, in aanmerking voor een eenmalige gratis aanpassingsservice. u bent zelf verantwoordelijk voor alle verzendkosten.voor op maat gemaakte trouwjurken is een gratis levenslange aanpassingsservice beschikbaar.

producten die zijn gebruikt komen niet in aanmerking voor retourzending. geretourneerde artikelen moeten ongebruikt zijn, met de originele labels en verpakking.
producten met kwaliteitsproblemen

binnen de in de onderstaande tabel aangegeven garantieperiode bieden wij op al onze producten garantie tegen materiaal- en afwerkingsfouten. als een product niet staat aangegeven, is de garantieperiode 30 dagen. als er sprake is van een defect en de klantenservice ontvangt binnen de garantieperiode een geldige claim, kunnen we een omruil, reparatieservice of vervangingsonderdelen aanbieden. wij zijn verantwoordelijk voor alle verzendkosten.

klik hier voor product-specifieke voorwaarden en garantieperioden.


klik hier-> http://www.lightinthebox.com/nl/index.php?main_page=return_policy">retourbeleid lightinthebox