Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jasyl01 - 19-01-2015 22:09:30
Huishouden & Energie

Light in the box (duivelsdoos)

[quote=gompy2 schreef op maandag 19 jan 2015, 21:49][quote=jasyl01 schreef op maandag 19 jan 2015, 20:33]
elk bedrijf wat zaken doet in nederland heeft zich te houden aan de nederlandse wetgeving. dus ook chinese bedrijven
dat is wat lightinthebox ook doet.
ik heb een link gegeven, daar kun je op klikken en dan kom je op de site waarvan ik de tekst geciteerd heb.
als je met je muis bij de tekst europese unie gaat, zie je de tekst:

producten (exclusief op maat gemaakte artikelen) zonder kwaliteitsgerelateerde problemen kunnen worden geretourneerd tegen terugbetaling, door binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling contact op te nemen met de klantendienst

dat heb je dus gedaan, echter het verhaal gaat verder:

je bent zelf verantwoordelijk voor alle retourneringsverzendkosten.

wat is hier niet duidelijk aan?
zij hebben duidelijk op de site aangeven dat de kosten voor het retour zenden voor de consument is.
zouden ze dat niet expliciet aangeven dan zouden de kosten voor dat bedrijf zijn, geheel conform de wet.

wij als consumenten mochten willen dat alle nederlandse website's zo duidelijk waren.


ik krijg de kleding niet volledig vergoed omdat het te klein is. bij bijna alle bedrijven waar ik tot nu toe zaken mee heb gedaan kun je kostenloos retour zenden en krijg je 100% vergoed . en bovendrijven hebben we nog een wet op kopen op afstand die in juli is ingegaan.
zie niet in waarom ik mij hier moet verdedigen.
werk je soms voor hun?