Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 19-01-2015 22:39:14
Huishouden & Energie

Light in the box (duivelsdoos)

Je geeft in je eerste reactie aan dat je een return merchandise authorization kreeg, maar dat de verzendkosten voor jou waren, en daar is ook niets mis mee, maar over dat feit ben je het dus niet eens en daar is de klacht over.
je haalt een veranderde wet aan maar daar weet je het juiste ook niet van.
quote:

ik stuur een product terug. moet ik verzendkosten betalen?

hebt u een overeenkomst gesloten op of na 13 juni 2014?

u betaalt de verzendkosten voor het terugsturen van het product. dit hoeft alleen als de verkoper u van te voren heeft geïnformeerd over die kosten. heeft de verkoper u niet laten weten dat u verzendkosten moet betalen als u het product terugstuurt? dan moet de verkoper de verzendkosten die u maakt om het product terug te sturen betalen.


lees maar even rustig door.

klik-> https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/ik-stuur-product-terug-moet-ik-verzendkosten-betalen?cookie=ja.1421705728273-1235832283">consuwijzer: ik stuur een product terug. moet ik verzendkosten betalen?

de verkoper heeft je dus netjes geïnformeerd, toch?

wat ik dus uit je verhaal begrijp is dat je niet alle kosten vergoed krijgt omdat je de retourkosten zelf moet betalen, en wat heeft dat dan te maken dat de kleding te klein was?
die kleding was te klein, dát geld krijg je terug, alleen de verzendkosten niet, toch?

ja ik werk voor hun, al jáááren lang.