Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wimmi20
wimmi20 - 20-01-2015 11:19:04
Elektronica & TV

Reparatie wasmachine

De vraag wordt een beetje bizar.
ik heb per e-mail contact gehad met de klantenservice van coolblue.
op de manchet is geen beperkte garantie, en men stelt dat een manchet alleen maar kapot kan gaan als dat de schuld is van de koper.
bovendien stelt coolblue dat een manchet veel langer mee moet gaan dan 5 maanden.
een en ander is ter beoordeling van de monteur.
ik vraag mij af hoe een manchet kapot kan gaan door eigen schuld
wat ook mogelijk is : de machine is na de koop niet aangemeld bij siemens om de garantie te activeren.