Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 20-01-2015 17:13:37
Geldzaken & Recht

Betalen ontvangen ongefrankeerde post

[quote=alk schreef op dinsdag 20 jan 2015, 14:28]kortom, die lui zijn te stom om te lezen en inhoudelijk te reageren. standaardmail terug en klaar is kees.
tja, deze klantenservice medewerk(st)er valt waarschijnlijk onder de door mij aangegeven categorie, of..... heeft opdracht gekregen om daar naar te handelen.

net zoals men (wanneer men aangeeft dat een pakket niet, dan wel geopend aangekomen is) altijd een standaard, nietszeggend berichtje krijgt, waarin postnl aangeeft een 'onderzoek' te zullen instellen.

dat laatste is uiteraard gewoon gelogen en.... de uitkomst is ook altijd hetzelfde: helaas heeft ons onderzoek niets aan het licht gebracht, of woorden van gelijke strekking. bullsh*t dus.

maar ja..... van ons wordt dan wel een beetje 'fatsoen' verwacht, aldus een medewerk(st)er (dan wel de partner daarvan) van postnl.