Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 21-01-2015 03:40:13
Computers & Telefonie

Onderzoekkosten betalen in de garantieperiode

U had de defecte receiver, binnen de wettelijke garantieperiode, bij de verkopende partij moeten aanbieden als garantieaanspraak. verkopende partij is de eerstaangewezen met de herstelplicht.

dat u direct daarvoor naar denon zelf ging, was niet de geƫigende weg in dezen geweest.

was u naar verkopende partij geweest, dan had men u geen kosten mogen aanrekenen, dus kosteloze reparatie.