Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 21-01-2015 11:15:01
Computers & Telefonie

Onderzoekkosten betalen in de garantieperiode

[quote=1953 schreef op woensdag 21 jan 2015, 03:40]u had de defecte receiver, binnen de wettelijke garantieperiode, bij de verkopende partij moeten aanbieden als garantieaanspraak. verkopende partij is de eerstaangewezen met de herstelplicht.

dat u direct daarvoor naar denon zelf ging, was niet de geƫigende weg in dezen geweest.

was u naar verkopende partij geweest, dan had men u geen kosten mogen aanrekenen, dus kosteloze reparatie.

volgens mij moet je te ts nog eens lezen.

wat was volgens u het euvel aan de reciever?