Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eneco mdw
eneco mdw - 22-01-2015 08:53:24
Huishouden & Energie

Contract huurboiler

Beste edwin7,

ik heb uw bericht gelezen en kan me voorstellen dat de gang van zaken wat vragen bij u oproept. het is niet onze bedoeling geweest om een ontevreden gevoel bij je te creƫren. graag geef ik u wat meer duidelijkheid hierover.

wanneer een boiler verwisseld moet worden wegens een defect vervalt op dat moment de huurovereenkomst. u kunt het toestel dan zonder kosten laten verwijderen en zelf voor een warmwatervoorziening zorgen. het is ook mogelijk dat u kiest voor een nieuw huurtoestel van ons. dan wordt er inderdaad een nieuwe overeenkomst opgesteld welke moet worden getekend voor een periode van 144 maanden.dat de huurbedragen hoger liggen klopt, want vanaf 1 januari 2014 zitten de installatiekosten berekend in het huurbedrag.

dat er geen onderhoud is gepleegd klopt ook: op elektrische boilers wordt geen onderhoud gepleegd. dit is niet noodzakelijk omdat het een gesloten vat is.

bovenstaande is in overeenstemming met de algemene voorwaarden voor verhuur van apparatuur.

ik ga ervan uit hiermee bij u voor meer duidelijkheid te hebben gezorgd. als u toch nog vragen heeft, stelt u ze dan gerust. u kunt uw vragen/opmerkingen ook naar ons mailen via webcare@eneco.com t.a.v. kelly en o.v.v. uw klantgegevens.

met vriendelijke groet,

kelly, medewerkster eneco