Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

1m
1margaretha - 22-01-2015 10:30:23
Computers & Telefonie

Midden in de nacht!

[quote=vodafonewebcare schreef op donderdag 22 jan 2015, 10:15]beste, 1margaretha

ik kan me goed voorstellen dat je schrik als je ’s nachts berichten krijgt. smsjes met als afzender 1501 worden door ons gestuurd. in jouw geval heeft ons netwerk geconstateerd dat je toestel nog niet is ingesteld voor internet en mms. op dat moment stuurt het netwerk automatisch een sms naar je toestel om je te voorzien van informatie. het kan dus ook voorkomen dat je deze smsjes ’s nachts ontvangt. we kunnen echter het tijdstip van de sms niet aanpassen.
wellicht is het een optie om de tips van mahadma of aurora1 op te volgen.

met vriendelijke groet,

miranda
vodafone 24/7 web crew



fijn dat vodafone reageert. maar waarom kevin dit antwoord niet niet kon geven toen ik de klantenservice belde is me dan een raadsel.inmiddels heb ik de instellingen gewijzigd. maar het is ten dele een oplossing want daardoor mis je natuurlijk ook de melding van gratis belminuten en-of sms/jes. het lijkt mij logischer indien vodafone geen berichten midden in de nacht stuurt.voor mij reden om van provider te veranderen. ik dank iedereen voor zijn antwoorden en sluit hierbij de discussie. wens iedereen een fijne dag