Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 22-01-2015 14:07:08
Huishouden & Energie

Seats and sofas

In feite heeft u recht op kosteloos herstel of vervanging, herstel is zinloos gebleken, dus nu komt kosteloze vervanging in zicht.
waarbij dat laatste zelfs de vraag is, omdat de tijd waarin uw bank nu nog steeds niet goed is veel te lang duurt. maar zelfs kosteloze vervanging willen ze niet leveren, dus dan komt ontbinding van de overeenkomst in zicht.

tja, hoe dwing je dat af? dit is een slecht bekend staande toko. heeft u misschien een rechtsbijstandverzekering? hoeveel heeft de bank gekost?

u zou nog een klacht op klachtenkompas.nl kunnen neerzetten, maar verwacht er niet te veel van. het is niet voor niets dat s&s niet bij een geschillencommissie is aangesloten. goedkoop is hier zeker duurkoop.