Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ol
oltman - 22-01-2015 14:11:43
Huishouden & Energie

Seats and sofas

Wij hebben ons 2 jaar geleden ook laten verleiden tot hebt kopen van een bank bij seats and sofas.
na een korte tijd gingen de veer pakketten stuk, na gebeld te hebben met de winkel , werden er nieuwe veer pakketten besteld half jaar levertijd
de nieuwe veer pakketten werden er netjes in gezet. klaar dachten wij.
nou dat hebben we geweten.
na een paar werken veer pakketten weer stuk , maar weer bellen
na een paar week kwam de stoffeerder , na een gesprek met de stoffeerder is er toen besloten er moest maar polyether in gezet worden, maar er moest wel een veenpakket mee voor de maat.
weer een paar weken wachten , de polyether werd er in gezet, iedereen blij nee dus.
na een week zakte het eerste pakket al naar beneden, wij maar weer bellen.
na een paar week wachten op de stoffeerder kregen we het telefoon nummer van de stoffeerder konden we zelf bellen.
wij gebeld met de stoffeerder wanneer zij lang kwamen en waarom dat het zo lang duurde.
het antwoord was u heeft er voor gekozen om in groningen te gaan wonen zij kwamen daar niet elke week.
na een aantal reparaties van op vullen en lijmen is de bank nu zo ver dat hij niet meer te repareren is.
seats and sofas had maar besloten dat er weer veren pakketten in moesten.
19-1-2015 stoffeerder komt langs met de nieuwe pakketten
na dat ik hem had laten kijken naar de voorkant van de bank, die nu ook helemaal ingezakt was, zij de stoffeerder dat hij daar niets meer mee kon
er moest naar een andere oplossing worden gezocht ,dan heeft het ook geen zin dat de veenpakketten er in gezet werden, zij ik tegen de stoffeerder, die heeft hij toen ook maar weer mee genomen.
21-1-2015 weer gebeld met seats and sofas we zouden terug gebeld worden.
vandaag 22-1-2015 zijn we gebeld door de service manager nou daar word je vrolijk van.
het was mijn keuze dat de bank niet gerepareerd was en dat de pakketten er niet ingezet waren.
maar om ons tegemoet te komen konden we wel een bank uitzoeken maar we moesten wel bij betalen.

de bank koste 1200 euro

groeten oltman jansen