Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marcow - 22-01-2015 23:21:47
Garantie & Verzekeringen

Hersteladvies "verzekeren is vooruitzien.nl"

Nogmaals... de reactie van de afm gaat over partijen die hersteladvies geven.
hersteladvies houdt o.a. in dat er diverse opties worden bekeken.
aangezien gfh giro een aanbieder is en dus niet een van die zogenaamde onafhankelijke bureaus geven ze geen hersteladvies.
ze bieden een alternatief.

dat de afm iedereen over 1 kam wil scheren is de reden dat ze hiervoor teruggefloten zijn.

de offerte heb ik gewoon in mijn email gekregen, en op het moment dat ik besloot om inderdaad een overstap te maken is die offerte uitgeprint en heb ik hem pas ondertekend.
samen met allerlei andere documenten die ik ondertekend heb is die offerte meegenomen door de medewerker.

als je dus alle documenten hebt getekend, inclusief aanvraagformulier en machtiging voor die € 295 en je doet vervolgens helemaal niets, dan zul je uiteraard ook moeten betalen.
da's logisch want dat moet je in een winkel ook.

het kan dus niet zo zijn dat je alleen een offerte hebt gevraagd (omdat je er nog even over wilde nadenken) en verder niets hebt getekend dat je dan ook moet betalen.
wees eerlijk in je informatie silli, de waarheid komt toch altijd boven water.