Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 23-01-2015 14:18:06
Computers & Telefonie

Tele2

Hallo pimt,

ik snap dat het vervelend wanneer je hoge facturen ontvangt wanneer je deze niet verwacht. je hebt je abonnement bij belsimpel afgesloten en helaas hebben zij je verkeerd geïnformeerd. abonnementen die na 12-2-2014 zijn afgesloten met een internetbundel daar rekenen wij geen buiten de bundel tarieven wanneer de mb’s op zijn maar verlagen wij de snelheid. het is jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over tele2 en dat je ons bij niemand zult aanraden. mocht je nog vragen hebben dan kun je deze stellen op onze facebook pagina, twitter pagina of op ons forum https://forum.tele2.nl/.

groetjes,

natascha