Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
melissaellen - 23-01-2015 16:35:45
Computers & Telefonie

Plotseling inflatiecorrectie t-mobile

Ik heb het nagekeken, het staat niet in de algemene voorwaarden of in het contract.
het staat alleen op de site, in een tarievenlijst (volgens de melding die op het factuur staat)

waar ik me meer zorgen om maak is de constante kleine dingetjes waar ik bij t-mobile tegen aan loop:
- zomaar geen bereik (dat zou aan mijn telefoon liggen, inmiddels een nieuwe telefoon en ik heb nog steeds hetzelfde probleem)
- soms als ik gebeld wordt, krijgt de beller meteen voicemail, terwijl ik wel bereik heb
- tussentijdse tarief wijzigingen (niet alleen de inflatiecorrectie, maar ook korting op mijn abonnement die het gehele contract zou zijn, maar dan toch zomaar afgelopen is)
plus dat ik zo'n my t-mobile app heb, waar vaak op staat dat ik nog zoveel minuten heb
vervolgens kom ik er op mijn factuur achter dat ik er dik overheen zit (t-mobile zegt dan dat ik niet goed gekeken heb)

samen steeds die kleine dingetjes zijn gewoon gemeen...
en ik zoek nu een manier om niet nog 1.5 jaar bij t-mobile te hoeven zitten