Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

getty
getty - 23-01-2015 16:49:00
Computers & Telefonie

Plotseling inflatiecorrectie t-mobile

Er is aan dit onderwerp vorig jaar april aandacht door de consumentenbond besteed, dit is van hun site. omdat uw contract na april 2014 is afgesloten, zal er dus verwezen naar het tarievenblad en is het dus voldoende geïnformeerd, wat dat betreft is er dus niets aan te doen. u kunt altijd een ingebreke brief sturen maar gezien de klachten denk ik dat het niet zwaarwegend genoeg is om het abonnement voortijd te beëindigen.

aanpassingen

de consumentenbond heeft t-mobile aangesproken op de klachten over de berekende inflatiecorrectie. naar aanleiding daarvan heeft t-mobile een aantal aanpassingen doorgevoerd. inmiddels wordt er op de site bij het afsluiten van een contract wel direct naar het tarievenblad verwezen. verder heeft t-mobile laten weten de informatie over inflatiecorrectie in het contract te willen gaan opnemen. maar dit geldt niet met terugwerkende kracht voor bestaande overeenkomsten waarin de inflatiecorrectie nog niet was opgenomen. consumenten die niet juist zijn geïnformeerd over de inflatiecorrectie, hoeven die niet te betalen.