Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pietereo
pietereo - 24-01-2015 14:06:55
Elektronica & TV

www.webwinkel-electronica.nl / www.camerashopxl.nl

Hartelijk dank voor alle goed bedoelde reacties, maar er ligt echt wel een gedegen onderzoek aan mijn vraag dus ben ik niet over een nacht ijs gegaan (leuke gedachte na het weer van afgelopen dagen).

besteld op 09-januari 2015.

1. als voorbeeld hierbij de opsomming van berichtjes:
2. uw factuur #400001160 voor bestelling #400001346
3. mijn reactie : het laatste mailtje wat ik van u mocht ontvangen van afgelopen vrijdag geeft aan dat u vandaag de voorzetlens binnen zou krijgen en dat u zodra u dit heeft ontvangen naar mij zou sturen, ik zit nog steeds te wachten op een melding dat u de voorzetlens 0.45x 52mm wide angle lens with macro for nikon opstuurt. wanneer krijg ik van u bericht?
4. antwoord 19 januari : hartelijk dank voor uw bestelling,
uw product wordt morgen naar u toegezonden.
namens webwinkel-electronica wens ik u veel plezier met uw product.
5, ook op 19 januari ontving ik dit mailtje : ik zal u order morgen nogmaals toezenden !
met vriendelijke groet / kind regards / mit freundlichen grüßen
team camerashopxl.nl
6. mijn vraag op 21 januari : verzending #400001128 voor bestelling #400001346 hebt u voor deze zending een trackingnummer? weet u wanneer dit geleverd wordt?
7. antwoord op 21 januari : u order is vandaag met de chauffeur meegegaan zodra er een tracking zichtbaar is zal ik u deze toemailen , u zult u order spoedig ontvangen !
met vriendelijke groet / kind regards / mit freundlichen grüßen
team webwinkel-electronica.nl
8. begrijpt u wel dat dit binnen nederland is dus niet van het buitenland af moet komen, tot op heden niets ontvangen.
ook heb ik steeds gebeld op twee telefoonnummers maar bij beide telefoonnummers geen gehoor en van het mobiele nummer is de voice-mailbox vol en kan er geen berichtje achter gelaten worden.

als antwoord op uw reactie pieter wolters: het is inderdaad geen oplossing voor het vervangen van een lens, het is alleen de bedoeling hiermee kunstzinnig te experimenteren (met een laag budget) zoals bokeh enz.

bedankt mahadma voor het steunen dat is precies wat ik ermee wil.

maar dat beantwoord nog steeds niet mijn vraag of er nog meer slachtoffers zijn van deze webwinkel???