Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 25-01-2015 20:09:23
Auto & Vervoer

Is "kieskeurig.nl" nog wel betrouwbaar

Diquydiq schreef op zondag 25 jan 2015, 19:48: ruim drie weken terug een bestelling bij '4allshop.nl' geplaatst en nog altijd niets mogen vernemen! het liefst zou ik het geld, ruim 300 euro, terug willen hebben, maar ben bang zowel geld als bestelling kwijt te gaan raken, indien ik mij wens te beklagen...

http://www.kieskeurig.nl/4allshop/winkelbeoordeling/a9ff12cc992f37f7c1257840003e26fe

volgens 'kieskeurig', een meer dan prima winkel!
waarom zou je geld en bestelling kwijt zijn als je je beklaagd? dat is onzin.

vraag in een mail waar de spullen blijven en dat u anders uw betaling terug wilt.

blijven ze vervelend doen, zo stelt u, dan gaat u ze bij het programma kassa aangeven, die komende zaterdag toevallig een uitzending over internetoplichting heeft. zult u zien hoe snel u een reactie krijgt.

die telefoonkosten van 25 ct/pm mogen niet meer. als je als klant naar een bedrijf belt mogen de kosten maximaal 1 euro zijn. kunt u een klacht over indienen bij consuwijzer. klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/telefoonnummers/informatienummers/klantenservice-via-0900-0906-en-0909-nummers">hier

mijn ervaring is overigens dat hoe harder je klaagt en hoe meer je een bedrijf onder druk zet, hoe harder ze voor je lopen.
mensen die braaf hun mond houden krijgen (helaas) niets voor elkaar. daar wordt gebruik van gemaakt. zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.