Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 25-01-2015 20:35:24
Auto & Vervoer

Is "kieskeurig.nl" nog wel betrouwbaar

Diquydiq schreef op zondag 25 jan 2015, 19:48: ruim drie weken terug een bestelling bij '4allshop.nl' geplaatst en nog altijd niets mogen vernemen! het liefst zou ik het geld, ruim 300 euro, terug willen hebben, maar ben bang zowel geld als bestelling kwijt te gaan raken, indien ik mij wens te beklagen...

http://www.kieskeurig.nl/4allshop/winkelbeoordeling/a9ff12cc992f37f7c1257840003e26fe

volgens 'kieskeurig', een meer dan prima winkel!
ik denk dat mijn snappertje wat te klein is om het allemaal te bevatten...

je komt hier als eerste op 3 januari klagen over kieskeurig.
daarna haal je er van alles en nog wat onzin bij dat kieskeurig niet zou aangeven dat een smartphone een 4g mogelijkheid heeft, terwijl het voor iedereen duidelijk is dat als een smartphone 4g in de type aanduiding heeft, dat ding ook voor 4g geschikt is.

daarna beticht je ze dat ze de winkelbeoordelingen "verdonkeremaant" zouden hebben terwijl je zelf niet eens kan zoeken.

daarna beweer je dat je drie weken geleden een artikel hebt gekocht bij een webshop, die door consumenten worden beoordeeld als zijnde goed, en jij wilt nu het feit dat het artikel wat je besteld hebt na 3 weken nog niet geleverd is in de schoenen schuiven van kieskeurig...

weet je, ik heb een klein snappertje, maar ik snap heel goed dat je flink aan het trollen bent beste diquydiq en daarom geloof ik jouw "zaak" niet zo erg, raar hè?