Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

reaal webcare
reaal webcare - 27-01-2015 16:51:11
Geldzaken & Recht

Wie heeft er nog meer negatieve ervaringen met stater

Beste reaalklant (en anderen),

via de e-mail hebben wij contact gehad. uiteraard helpen wij onze klanten graag. deze klantvraag heeft betrekking op stater. dit is een op zichzelf staand bedrijf. wij kunnen de dossiers niet inzien en hebben ook geen zeggenschap over de doorlooptijden.

wij hebben telefonisch contact met hen opgenomen om voor reaalklant na te vragen wat de stand van zaken is. de laatste vraag van reaalklant was ,nog, niet binnen. daarom hebben wij deze vraag naar stater doorgestuurd. zij handelen dit verder af.

vriendelijke groet,
reaal webcare