Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

er
erikjande10 - 27-01-2015 20:44:20
Computers & Telefonie

Tele2

Ik heb alle apparatuur wel degelijk op de juiste manier aangesloten,anders zouden wij helemaal niks kunnen zien op tv .
terwijl we de eerste 35 min wel van onze tv hebben kunnen genieten.
jammer genoeg vanaf dat moment geen tv en zeer trage internet verbinding tot zelfs geen internet verbinding.
wat ik erg raar vind is dat we vanaf de 22e "zogenaamde"verbinding hebben en nu 5 dagen later nog steeds niks is opgelost en na deze week het verdomd moeilijk is om tele2 op te zeggen.
het zou toch niet zo kunnen zijn dat hard werkende nederlanders,een jaar lang aan iets vast zitten wat ze helemaal niet willen en daar na 1 week al achter komen?