Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eduardrasta
eduardrasta - 28-01-2015 19:32:38
Computers & Telefonie

Vodaona geen netflix meegeleverd

Hallo

zal iets vollediger zijn
op 1 dec ben ik van kpn naar vodafone gegaan, dit kwam door een reclame van vodafone dat je 6 maanden gratis netflix erbij krijgt..

of netflix en vodanfone een overeenkomst hebben .. geen idee reclame van vodafone was 6 mnd netflix

6 dec ik schrijf naar vodafone dat ik geen neflix heb gehad.
6 dec vodafone: neem kijkje op http://voda.fo/ne/ daar vind ik alle info

6 dec voda: blijkbaar heb je verkeerde abonnement
6: dec ik ... ok word dat dan nu veranderd ???
6dec voda... als je abonnement wilt wijzigen moet je contact opnemen met 0800-......
6 dec ik ... heb zojuist contact gehad met klantenservice die zegt dat ik tijdelijk prepaid kaartje krijg en daarna het juiste abonnement.
ik wil liever dan meteen alles opzeggen ik zit toch nog binnen de termijn want een prepaid kaartjes wil ik niet... gewoon onbeperkt bellen 2 gig aan internet en netflix..

6 dec voda... hoi eduard ik wil je graag een hoop werk besparen en kijken of we hier kunnen oplossen. ga je ermee akkoord als ik je abonnement aanpas naar red? hiervoor betaal je dan € 59,= per maand incl de kosten van je toestel.
meer info over dit vind je hier: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red.shtml groetjes..

6 dec ik .... ja dat is was ik de hele tijd vraag pas het abonnement aan naar red en geef me netflix maar ik wil absoluut geen tijdelijk prepaid.

6 dec voda hoi eduard ik heb jouw abonnement aangepast naar red -3f je ontvangt de activeringscode voor netflix binnen 2 weken
neem even contact met ons op als de code toch niet ontving.
veel plezier met je nieuwe abonement groetjes ...


6 dec ik ok dank je


---------------------------
16 dec 2014 factuur betaald € 84,-

=============

28 dec
ik... hallo ik zou nog een half jaar netflix krijgen heb tot op heden nog niks gehad
kunt u nazien waneer ik dat krijg mvg

29 dec voda hoi dan wil ik graag het volgende met je uitproberen ga naar offers.vodafone.com/nl en houd je telefoon bij de hand.
let op dat je wifi uitstaat je dient namelijk verbinding te hebben met je mobiele data.
lukt het om je te registreren voor de netflix actie ? zoniet verwijder dan ook alle cookies en tijdelijke internetbestandenen probeer opnieuw groetjes ....
als dit overhoopt niet helpt , stuur me dan nog even je 06 nummer en je klantennummer dan kijken we het na groetejes..

voda .... hoi eduard dan wil ik graag het volgende met je uitproberen: ga naar offers.vodafone.com/nl en houd je telefoon bij de hand. let er op dat de wifi uitstaat etc etc etc


2 jan 2015 ik ... hallo ......... ik heb het geprobeerd het lukt niet zie afbeelding mvg eduard


3 jan voda
hoi eduard, zoals telefonisch besproken heb ik een case nummer aangemaakt voor netflix issue je ref nummer ervan is 0017.............. wij voilgen dit soort cases dagelijks op. zodra er nieuws is sturen we die via facebook weer een bericht.
groeten en een fijn weekend nog .....

===========
16 jan
ik hallo tot op heden heb ik nog geen netflix van jullie gehad ???

16 jan voda.... hoi eduard, heb je ook geen sms ontvangen omstreeks 5 januari ?
wil je anders de registratie nog eens opnieuw uitvoeren via de link die we eerder gaven groetjes .....

16 jan ik
ik heb die link ontvangen maar deze werkt niet

zie afbeelding

blijft hetzelfde aangeven ( zie afbeelding)

16 jan voda.... oke dankewel! ik heb het even nagevraagd bij de techniche dienst en ze gaan er naar kijken. het probleem wordt zo snel mogelijk opgelost. mijn exxcuses voor het lange wachten. groetjes .....

16 jan ik ok



16 januari factuur betaald € 175,11

==============
20 jan ik kan ik mijn abonnement nog annuleren
sinds 1 december heb ik vodafone
ik zou netflix erbij krijgen
en tot op heden heb ik dit nog niet.
toen der tijd heb ik binnen 7 dagen mijn abonnement opgezegd maar na de belofte dat ik netflix erbij zou krijgen ben ik akkoord gegaan met het abonnement .

maar de facturen betaal ik netjes maar de beloftes vanuit vodafone over netflix zijn nog niet vervuld

dus wil ik alsnog boette vrij mijn abonnement opzeggen en naar mijn weten kan dit wegens niet nakomen van afspraken .

graag een oplossing
mvg eduard

20 jan voda...hoi eduard, wat vervelend dat je nog geen netflix hebt ontvangen. heb je helemaal geen sms hierover ontvangen? heb je dit eerder al eens bij ons aangegeven? groetjes, k...

20 jan voda
ik wil het voor je gaan aanmelden bij de technische dienst. wil je a.u.b. je adres, klantnummer, 06-nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer doorgeven? dan zet ik het voor je door. we hadden eerst een algemene verstoring met netflix. deze is opgelost en de betreffende mensen hebben alsnog een sms-bericht ontvangen. ik begrijp uit je reactie dat jij deze helaas niet hebt ontvangen. groetjes, m.....


20 jan ik ik geef nummers etc etc ..


20 jan voda...
hoi eduard, bedankt voor je gegevens. ik zie dat mijn collega van de technische dienst je nummer op 5 januari 2015 hiervoor heeft aangemeld. zou je a.u.b. willen proberen of je nu wel een code kunt opvragen via: http://voda.fo/ne/ljdh4 groetjes,

20 jan ik ik stuur wederom afbeeldingen dat ik me niet kan aanmelden en dat het niet werkt

20 jan ik ... krijg wel een nummer maar kan niet verder zie afbeelding.


21 jan voda ... hi eduard, zou je voor de aanmelding wi-fi eens willen uitschakelen? dat kan de oorzaak zijn. kijk ook even op de site naar de beschikbare info. http://voda.fo/ne/9kwt2
hopelijk gaat het nu lukken! sorry voor het ongemak.
groet,



21 jan ik ik stuur afbeelding waarop je kunt zien dat het niet werkt en doe dat op 4g

woensdag 21 jan voda ..
. hoi eduard, de link is een verwijzing naar ons forum waar wij meer informatie geven over netflix.
heb je je wifi uitgezet en ben je nu verbonden met het 3g netwerk? lukt het dan wel om te registreren?
als uitleg op ons forum staat het volgende:
ik heb problemen met het in gebruik nemen van netflix. wat kan ik doen?
we raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: http://offers.vodafone.com/nl. zorg dat je bent verbonden met vodafone via 2g, 3g of 4g. via wifi kun je je niet registreren. heb je dat al een paar keer geprobeerd? neem dan contact op met onze smartphone crew via 1201.
heb je na registratie problemen met inloggen in netflix? neem dan contact via de netflix support site: https://help.netflix.com/help. vanaf daar kun je via live chat je probleem melden. groetjes m


woendag 21 jan ik .. ik stuur afbeelding met daarop de foutmelding

tevens geef ik bericht dat ik ze nog 7 dagen de tijd geef om dit op te lossen en als dit niet lukt ik gewoon mijn abonnement wil opzeggen.

wo 21 jan voda... hoi eduard, ik heb dit doorgezet naar de technische dienst. het referentienummer van de case is 10................. de collega's gaan dit verder onderzoeken.zodra we een antwoord ontvangen, informeren we je direct hierover.
groetjes


==================

tot zover het gehele verhaal wat je nog mist zijn de telefonisch gesprekken.
natuurlijk hoef ik mij abonnement niet op te zeggen, maar ik ben bij hun gekomen omdat ik 6 mnd netflix zou krijgen.

de mensen van vodafone zijn heel beleefd en vriendelijk , maar daar heb ik niet veel aan.
ik wil nu van vodafone af zou dat kunnen !