Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 28-01-2015 20:23:27
Computers & Telefonie

Vodaona geen netflix meegeleverd

Wat een verhaal, steeds krijgt u dezelfde antwoorden van de klantenservice en steeds gebeurt er eigenlijk niets.

u kunt morgen de overeenkomst ontbinden wegens het leveren van een wanprestatie. stuur een mail dat vodafone in verzuim is na het vele heen en weer gemail en de uiteindelijke ingebrekestelling waarin u nog 7 dagen de tijd gaf om het gratis abo met netflix voor elkaar te krijgen.
vodafone is de overeenkomst niet nagekomen. u heeft altijd duidelijk gemaakt dat u door de netflix deal over bent gegaan tot het nemen van een abo bij vodafone.

overigens is het bericht waar wimmi20 naar verwijst van 14 april 2014. ik snap wel dat bovenaan het bericht http://www.nu.nl/tech/3755491/vodafone-overlegt-met-netflix-gratis-toegang.html">28 januari staat, maar in heel lichtblauw daaronder staat de juiste datum van het artikel.

http://www.nu.nl/internet/3864210/vodafone-geeft-nieuwe-klanten-tijdelijk-gratis-netflix.html">29 augustus 2014 was dat kennelijk voor elkaar.

(even klikken op de rode letters)