Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 29-01-2015 14:24:44
Computers & Telefonie

Betalings achterstand

U zou de http://www.klachtenkompas.nl/">klachtenkompas.nl van de http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/2014/opvallend-veel-klachten-over-online-nl/">consumentenbond kunnen proberen.
dan gaat het waarschijnlijk wat sneller met de afwikkeling.

u hoeft geen 17 euro administratiekosten te betalen, want dat zijn in feite incassokosten en die mogen pas berekend worden na een betalingsherinnering waarin u 14 dagen de tijd krijgt om alsnog het bedrag (zonder kosten) te betalen. bovendien heeft u inmiddels betaald, dus wat zeuren ze nog?

online is een goedkope aanbieder, helaas betaal je daar dan een andere prijs voor en dat is slechte service en een slecht werkende administratie. alles heeft zijn voors en zijn tegens.

succes ermee.

(rode letters zijn aanklikbaar)