Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joentje1978 - 29-01-2015 15:49:03
Elektronica & TV

Wat is gebruikelijk bij een kapotte tv?

Heb zelf bij een geautoriseerd servicecenter bij philips gewerkt dus ik weet hoe dit in zijn werk gaat.

het bedrag wat u er destijds voor betaald heeft dat doet niet ter zake.

philips zoekt een lcd uit die minimaal dezelfde maar meestal betere specificaties/features heeft dan uw oude lcd en laat daar een rekensom op los aan de hand van de leeftijd van uw oude lcd en dan komt er een bijbetalingsbedrag uit rollen.
ook krijg je dan weer 2 jaar garantie op je nieuwe lcd.