Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

komsja
komsja - 29-01-2015 17:15:38
Elektronica & TV

Wat is gebruikelijk bij een kapotte tv?

@paul.s
van uw tv van 4 jaar oud is het scherm kapot,dat kan natuurlijk gebeuren maar ik dacht dat ondanks dat de garantie termijn verlopen is de consument er toch vanuit mag gaan dat notabene een scherm wel effe iets langer mee mag gaan,dan die 4 jaar,dus moeten ze de tv repareren,en als dat niet mogelijk is volgens hun moeten ze u zonder enige bijbetaling een nieuw toestel geven,en als dat type toestel niet meer in de handel is,dan u een soortgelijk nieuw toestel geven.
want er word toch altijd in de consumenten progamma,s beweerd dat einde van het garantie termijn niet betekend dat men dan maar pech heeft,men heeft recht op een product (in dit geval een tv) waarvan verwacht mag en kan worden dat het beeldscherm langer meegaat dan 4 jaar.