Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

v3
v3w - 30-01-2015 12:53:29
Huishouden & Energie

''garantie'' op remeha cv-ketel?

Dag allemaal,
mij is exact het zelfde overkomen:
-zelfde ketel, bijna even oud.

remeha toen gebeld; men wilde mijn klacht niet in behandeling nemen, omdat ik eerst de professionele installateur die hem ook had geleverd moest inschakelen en die moest constateren dat de 3-wegklep defect was en dat zelf melden aan remeha.
dus nadat hij gekomen was is dat ook gebeurd.
gelukkig berekende de installateur geen kosten (hij was hier maar 10 minuten en bevestigde mijn diagnose)

remeha heeft toen op verzoek van mijn installateur iemand van hun buitendienst laten komen en die heeft de 3-wegklep vervangen. dus geen kosten voor mij.



maar.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de nieuwe 3-wegklep (nu 2 maanden oud!!) begon toevallig vandaag weer kuren te vertonen (ketel gaat verwarmen maar de thermostaat vraagt niet..)

remeha vandaag weer gebeld: men is bereid uit coulance (....) om de defecte 3-wegklep kosteloos te vervangen mits mijn offciele installateur de opdracht aan remeha geeft
dat lijkt mij dan ook de enige juiste oplossing!