Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 30-01-2015 13:20:41
Huishouden & Energie

''garantie'' op remeha cv-ketel?

[quote=v3w schreef op vrijdag 30 jan 2015, 12:53]
remeha vandaag weer gebeld: men is bereid uit coulance (....) om de defecte 3-wegklep kosteloos te vervangen mits mijn offciele installateur de opdracht aan remeha geeft
dat lijkt mij dan ook de enige juiste oplossing!

dan heb je het geluk gehad dat "jouw offciele installateur die een opdracht kan geven aan remeha" nog bestaat.
de installateur die de vraagsteller had bestaat dus niet meer zoals eerder gemeld is.

klik-> http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/garantie-op-remeha-cv-ketel/?vhash=c749c73j&tx_varakassalib%5bquote%5d=1057203&tx_varakassalib%5bref%5d=tx_varakassalib_comments&chash=74a55f502e0ccb33220ea564d2530ed5#1056831">hier
vervolgens heeft vraagsteller een andere installateur ingeschakeld, daarmee het advies opvolgend wat remeha gaf en vervolgens moet vraagsteller alsnog de arbeidskosten betalen.
niet netjes...

ten slotte is een onderdeel in de ketel die zij fabriceren geen deugdelijk product gebleken, hetgeen jouw verhaal over een 3-wegklep dus ook bevestigd.
en dat weet men bij de firma remeha donders goed.

en als ik vraagsteller was geweest zou ik de fabrikant remeha op alle mogelijke manieren en op alle mogelijke website's die ik kon vinden op een negatieve manier aan de kaak stellen.
dat is de macht van een consument van vandaag de dag, men heeft het internet om een gelijk (proberen) te halen.