Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

reflecs
reflecs - 31-01-2015 12:24:20
Elektronica & TV

Etna wasmachine en garantie

Dit schrijft consuwijzer onder andere:
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/tv-kapot-en-fabrieksgarantie-verlopen-moet-ik-reparatie-zelf-betalen">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/tv-kapot-en-fabrieksgarantie-verlopen-moet-ik-reparatie-zelf-betalen
nee. als de fabrieksgarantie is afgelopen, hebt u nog steeds rechten. de verkoper moet ervoor zorgen dat u uw televisie een aantal jaren gewoon kunt gebruiken. ook als de garantie al voorbij is. dit staat zo in de wet. in de wet staat dat een verkoper verplicht is om een product te repareren of een nieuw product te geven. dit moet hij doen als het product niet goed is.
hier is een tv als voorbeeld genomen.

bent u door de verkoper doorverwezen of heeft u op eigen initiatief etna gebeld?