Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 01-02-2015 12:18:53
Elektronica & TV

Whirlpool magnetron

Harde knallenl hoeft u niet te accepteren, dat is niet normaal en mm kan u niet afschepen met een verwijzing naar whrilpool. dat whrilpool het niet op kan lossen zegt niet dat dit oké is.

ik zou een vervanger eisen, als ik u was. rons503 heeft immers al gezegd dat deze klacht niet eerder is gemeld. ik ga er daarbij vanuit dat u deze magnetron recent heeft gekocht.

stuur een aangetekende brief en/of mail.

noem de datum van aankoop, het defect. en gebruik daarna de volgende zinnen.

ik verzoek u vriendelijk het [product] te vervangen. op grond van de wet heb ik bij een gebrekkig product recht op kosteloos herstel of vervanging.

is kosteloosvervanging binnen [redelijke termijn noemen] niet mogelijk, dan bent u in gebreke en heb ik het recht de koopovereenkomst te ontbinden. ik retourneer dan het product. ik verwacht mijn aankoopbedrag dan terstond terug te ontvangen.

ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken schriftelijk te reageren op mijn brief/mail.

verder kunt u deze klacht ook op de klachtenkompas.nl van de consumentenbond zetten. daar is het oplossingspercentage hoog.