Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tomghijen - 01-02-2015 16:47:31
Computers & Telefonie

Vodafone thuis: niet doen!!!

Graag vraag ik uw dringende aandacht voor het volgende. wij zitten inmiddels al 13 dagen zonder internet en televisie. de reden? we zijn van het ene abonnement van vodafone overgestapt naar een ander abonnement en voordat het nieuwe abonnement werkt heeft vodafone het oude abonnement al afgesloten. sindsdien hebben wij dagelijks contact gehad met de klantenservice maar het probleem wordt niet opgelost. sterker nog, ik krijg sterk de indruk dat er ook niets gedaan wordt om het probleem op te lossen. vandaar dat ik mij nu middels deze mail tot u richt met het dringende verzoek om er met spoed voor te zorgen dat wij weer gebruik kunnen maken van de diensten waar wij ook voor betalen. ik wil daarbij ook een klacht indienen over onderstaande punten:

- wij zijn reeds 2,5 jaar klant bij vodafone voor het gebruik van televisie, internet en telefonie. we betalen voor dit abonnement +/- 55 euro per maand. bij toeval komen wij erachter dat ditzelfde abonnement aan nieuwe klanten wordt aangeboden voor slechts 37,50. ik vind het onbehoorlijk van vodafone dat bij een daling van de abonnementskosten bestaande klanten hier niet van profiteren. we hebben naar aanleiding hiervan telefonisch contact gezocht met vodafone met het verzoek om onze abonnementskosten te verlagen. dit was echter niet mogelijk. nee, we moesten ons oude abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten. dat gedaan hebbende zitten we vervolgens dus nu al 13 dagen zonder enige dienst.

- vanaf woensdag 21-01 is ons oude abonnement afgesloten. donderdag 22-01i is de monteur geweest om het nieuwe modem aan te sluiten. echter, er kwam geen signaal door waardoor we dus geen gebruik kunnen maken van internet en televisie. de monteur heeft direct contact gezocht met vodafone en kreeg daar het advies dat wij 2 uur laten opnieuw moesten proberen of er wel een signaal door kwam omdat kpn het signaal nog om moest zetten. twee uur later was er echter nog steeds geen signaal en toen zijn we zelf gaan bellen. vanaf dat moment hebben we bijna elke dag gebeld. op donderdag 22-1, vrijdag 23-01 en maandag 26-01 kregen we te horen dat er die dag een verzoek naar kpn was gestuurd om het signaal om te zetten. u zult begrijpen dat dit niet meer geloofwaardig overkomt als er drie keer op rij gezegd wordt dat er die dag een verzoek gedaan is. de schuld wordt bij kpn neergelegd maar ik heb geen contract afgesloten met kpn maar met vodafone. dat maakt vodafone verantwoordelijk voor het oplossen van dit probleem.

- op mandag 26-01 opnieuw gebeld en toen werd er beloofd dat wij door vodafone teruggebeld zouden worden dezelfde dag of anders uiterlijk dinsdag 27-01. er zou namelijk een onderzoek gaande zijn en we zouden telefonisch een terugkoppeling krijgen. zoals we al hadden verwacht belde er niemand van vodafone terug dus zijn we op woensdag 28-01 weer zelf gaan bellen. we worden door de klantenservice telkens met een kluitje in het riet gestuurd en er worden allerlei redenen verzonnen zonder dat wij nu een duidelijk antwoord krijgen op de vraag wanneer wij gebruik kunnen gaan maken van de betaalde diensten.

- woensdag 28-01 een medewerker gesproken die zelf contact zou gaan leggen met de technische dienst en ons donderdag 29-01 terug zou bellen met een terugkoppeling. na ruim een week zonder televisie en internet zijn we eindelijk teruggebeld door de klantenservice. het advies van de technische dienst: het modem een keer van de stroom afhalen zodat het gereset wordt! nooit meer vodafone