Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 02-02-2015 14:20:30
Elektronica & TV

Whirlpool magnetron

Ik wil nog even een verbetering aanbrengen op de voorbeeldbrief die ik u gaf, het onderste gedeelte was een kopie van consuwijzer, maar deze klopt helaas juridisch niet. deze zin moet anders.

is kosteloze vervanging binnen [redelijke termijn noemen] niet mogelijk, dan bent u in verzuim en heb ik het recht de koopovereenkomst te ontbinden. ik retourneer dan het product.

u stuurt nl met deze brief/mail een ingebrekestelling, kan de verkoper het defect niet binnen een bepaalde redelijke termijn kosteloos herstel of vervanging bieden, dan komt deze in verzuim, waarbij u de mogelijkheid heeft de overeenkomst te ontbinden.

verder kunt u ook nog bij thuiswinkel.org een klacht indienen als u de magnetron bij de webwinkel van mm heeft gekocht.

klik https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen">hier

dan komt de oplossing doorgaans ook erg snel.