Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

xs
xs2jeff - 03-02-2015 11:48:56
Auto & Vervoer

Home24

Hallo allemaal,

vanaf 23 december 2014 soortgelijke klacht m.b.t. home24!
het betreft een bestelling van een slaapbank voor de verjaardag van onze dochter met een aangegeven levertijd (vóór plaatsing en betaling orde) van 10 dagen!
hieronder het relaas, zowel met home24 als thuiswinkel.org

23-12-2014 slaapbank max besteld (levertijd 10 dagen)
12-1-2015 begonnen met rappeleren wanneer de bank geleverd zal worden - tracksysteem status dagenlang levertijd binnen 1 week
13-1-2015 antwoord (email) home24 bestelling zsm op transport naar nl. postnl extra@home neemt over en maken contact voor een afleverafspraak
16-1-2015 klacht ingediend bij klachten@thuiswinkel.org - geen levering bank
16-1-2015 bericht (email) van home24 dat bank onderweg is naar nl - postnl extra@home neem telefonisch contact op voor een afleverafspraak
16-1-2015 nagenoeg identiek berich (email) van home24 - echter met de mededeling "mocht u hier niet op willen wachten, dan kunt u postnl zelf bereiken via het telefoonnummer +31 (0)88 236 37 65."
16-1-2015 postnl meerdere malen en dagen getracht te bereiken op aangegeven telefoonnummer - nummer is niet in gebruik !!!
19-1-2015 uit pure ellende/teleurstelling/frustratie bestelling bij home24 geannuleerd - 1e mededeling dat aankoopbedrag binnen 3 tot 10 werkdagen via de gebruikte betaalmethode teruggestort wordt.
20-1-2015 creditfactuur ontvangen van home24 met indicatie dat het bedrag binnen 3 tot 4 dagen op mijn bankrekening overgemaakt zal zijn.
20-1-2015 factuur ontvangen van home24
22-1-2015 bevestiging ontvangst ingediende klacht bij thuiswinkel.org
26-1-2015 bevestiging ontvangen klacht bij home24 vanwege uitblijven terugbetaling na 6 dagen
28-1-2015 medling thuiswinkel.org dat webwinkel verzocht is om de kwestie zsm op te pakken
29-1-2015 bericht van home24 dat de klacht via thuiswinkel.org ontvangen is, doch dat zij om privacy redenen niet beschikken over de nodige bankgegevens die nodig zijn voor terugstorting!
29-1-2015 reactie gegeven aan home24 dat gegevens bekend zijn en dat er ondanks toezeggingen we inmiddels 9 dagen verder zijn in het traject en dat er op 20-1-2015 aangegeven werd dat het bedrag binnen maximaal 4 dagen zou worden teruggestort!
30-1-2015 reactie van thuiswinkel.org dat vanuit hun zijde gevraagd zal worden naar de status van de terugbetaling van het aankoopbedrag bij home24.
2-2-2015 (maandag) bericht van home24 dat de terugbetaling is klaargezet om overgemaakt te worden, de benodigde iban gegevens zijn door hun ontvangen op 30-1-2015 - bij de 1e wekelijkse betaalronde zal het aankoopbedrag teruggestort worden - mededeling dat dit binnen 3 tot 10 werkdagen (!) op mijn rekening zichtbaar zal zijn.
2-2-2015 bericht van thuiswinkel.org dat ik voorzien zal worden van een reactie

naast het bovenstaande relaas is er tal van keren telefonisch (020 808 1010) contact opgenomen met de klantenservice van home24.
zoals eveneens bij andere meldingen is aangegeven is contact haast onmogelijk te maken, meestal ingesprek-toon, lang wachten (meer dan 25 minuten), en indien er contact tot stand kwam, zeer onbevredigende antwoorden (geen interne telefonisch contact met logistiek mogelijk, geen namen worden doorgegeven etc..)

al met al ... slapeloze nachten en helaas nog steeds zonder slaapbank i.c. restitutie van het aankoopbedrag!