Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vego
vego - 03-02-2015 13:35:48
Vakantie & Reizen

Postnl

Het feit dat een medewerker/ster van postnl u telefonisch heeft medegedeeld dat vego, dus de ontvanger van het pakket, een onderzoek moet laten uitvoeren, verbaast ons zeer.

immers, het is niet de eerste keer dat naar ons gestuurde pakketten niet op het juiste adres terecht komen. navraag bij medewerkers/sters van postnl leverde altijd op dat het de verzender was die een klacht bij postnl moest indienen en niet de ontvanger.

dat is ook logisch: de ontvanger is immers geen partij in het geschil. dat speelt zich af tussen de verzender en postnl.

stelt u zich eens voor dat wij als verzender een door u reeds betaalde bestelling via postnl zouden opsturen en dat postnl dit pakket op een verkeerd adres zou afleveren.
het zou toch te gek voor woorden zijn dat u, als ontvanger, actie zou moeten ondernemen om dit pakket te traceren en alsnog te ontvangen. dat zou onze verantwoordelijk, als verzender, zijn!

om u tegemoet te komen hebben wij echter vandaag het klachtenformulier van postnl ingevuld en verzonden:

wij wachten dus af wat postnl te melden heeft.

om u nog meer tegemoet te komen zijn wij bereid u een nieuw product toe te sturen, ook zonder dat het defecte product ons bereikt heeft.

echter... hier doemt een nieuw probleem op! in een vorig geschil heeft u ons per mail gemeld dat "ik geen gebruik meer zal maken van bedrijven die via gls verzenden". vego vof verzendt via gls. hoe nu dit op te lossen!

met vriendelijke groeten,

vego vof