Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-02-2015 14:48:34
Computers & Telefonie

Filmspeler.nl onbetrouwbaar

Lambers schreef op zondag 11 jan 2015, 11:43: hallo,
wij doen al enige tijd zaken met filmspeler (wij verkopen de x9) in onze winkel.
naar mijn mening is het een betrouwbaar bedrijf ,wij zijn zeer tevreden over de service die
wij van filmspeler krijgen. onze klanten zijn allemaal zeer tevreden over de x9.
ieder apparaat kan kapot gaan, maar als er een probleem is wordt het direct opgepakt.
pakketjes die via de post verzonden worden raken nu eenmaal wel eens kwijt.
daar kan filmspeler niets aan doen.
dus simon had het aangetekend moeten versturen als hij geen risico had willen lopen.
lekker makkelijk om een bedrijf meteen onbetrouwbaar te noemen.
jammer dat consumenten meestal alleen de negatieve ervaringen vermelden op internet
en zelden de positieve.
expert lambers


krijg je geld voor het plaatsen van deze positieve reactie ofzo?
als je namelijk een kritische beoordeling plaats op hun site van filmspeler word die niet gepubliceerd, dus je krijgt nooit een goed beeld van wat de mensen ervan vinden.

ik heb nu 8 weken de x9 in bezit. vanaf week 1 loopt het al niet lekker met de mediaplayer. nu 8 weken verder en hij heeft al 2 x opafstand dmv mobiel support alles opnieuw ingesteld en nog steeds werkt het apparaat niet. sterker nog een dag na zijn hulp start hij niet meer op. jack wullens zegt dat hij bang is dat ik er zelf aan geskeuteld heb maar ik heb hem niet voor niet gevraagd om het over te nemen met support en nog werkt het niet. ik heb aangegeven dat ik geen vertrouwrn heb in het apparaat omdat het vrijwel nooit goed werkt en daarom mijn geld terug wil. na meerdere mails (vaak worden ze niet beantwoord of dagen later pas) is er nog steeds geen oplossing. mijn geduld is op en dat heb ik ook aangegeven in de mail en nu moet ik het maar uitzoeken.
het is totaal geen klantvriendelijke man en contact is erg moeilijk. ja hij heeft me 1x geprobeerd te bellen, ik heb dat niet gehoord dus niet opgenomen maar daar blijft het wel bij.
1 of 2 uur wachten terwijl hij je online helpt is heel normaal voor hem. ook mailen duurt dagen als je al wat terug krijgt.
het kastje zelf is gewoon waardeloos. totaal niet snel zoals hij op de website adverteerd. loopt constant vast en reset uit zichzelf de instelling zodat je beeld geluid taal etc weer moet instellen. films stoppen gewoon tijdens het kijken en moet je xbmc weer helemaal opnieuw opstarten met allerlei foutmeldingen. duurt minstens kwartier voor je de film weer verder kunt kijken.een en al drama!
als je belt neemt een vrouw op maar die heeft nergens verstand van en verwijst je door naar mailsupport, maar dat is zoals ik al zei hopeloos.
ik vind na 8 weken ellende( ook goed aangegeven via mail) dat ik mijn geld terug hoor te krijgen.
hij zegt dat de tijd verstreken is om het geld terug te krijgen en ziet graag mijn rechtsbijstand tegemoet.
nu moet ik mij inhouden om er niet gewoon naartoe te gaan maar dan ontplof ik daar denk ik.
heeft iemand tips en kan ik mijn geld terugkrijgen?