Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ki
kitti33 - 04-02-2015 18:45:36
Auto & Vervoer

Ruilen bij action

Heb net bij action blikje verf en andere producten gekocht.
loop net de winkel uit constateer ik dat mijn blik verf lekt en heel mijn tas met nieuwe aankoop ligt onder de verf en zelfs mijn kleding. ik ga naar klantenservice legt het uit en zij belt hoofdkantoor om te vragen wat ze moet doen.
zei zeggen tegen haar dat zodra ik uit de winkel loop ik zelf verantwoordelijk ben en dat ik het bij de kassa had moeten zien. dit alles terwijl ik 1 min na aankoop klaag. ik vraag de medewerker weer te bellen en vraag of ik ze zelf mag spreken, want vind niet correct dat ze mij een blik verf verkopen die lekt of deksel niet goed zit en nu krijg ik geen nieuwe en ook niet mijn andere aankopen die onder het verf zit. wat was hun argument" we weten niet wat er is gebeurd, misschien heeft u zich per ongeluk gestoten ergens aan". even serieus in 1 min tijd? ik ga morgen ombudsman bellen voor advies. heeft iemand nog een ander idee?