Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-02-2015 15:44:28
Computers & Telefonie

Filmspeler.nl onbetrouwbaar

Positieve ervaring met filmspeler.nl
even een ander geluid, ik heb de filmspeler x9 nu enkele maanden, naar volle tevredeheid, in gebruik.
vorige week onstonden problemen die terug te voeren waren naar het vollopen van het interne geheugen, voor mij ws niet duidelijk hoe dit was gekomen.
telefonisch was filmspeler.nl op dat moment niet te bereiken, maar ik had de mogeljkheid om via de website mijn nummer achter te laten en werd binnen een kwartier teruggebeld.
nadat is externe toegang had verleend via de al geinstalleerde teamviewer, is filmspeler.nl geruime tijd (op afstand) bezig geweest met herstel.
omdat het inmiddels na zessen was, kreeg ik het verzoek of ik de volgende nog even contact kon zoeken.
gisteren is de herinstallatie (op afstand) afgemaakt en draait de filmspeler weer als tevoren ;-)
ook kreeg ik nog een e-mail en telefoontje of alles weer naar tevredenheid was opgelost...

de oorzaak van de problemen was voor mij ook duidelijk en had ik aan mijzelf te wijten, het is toch wel een hoop techniek en software waarbij natuurlijk ook zaken verkeerd kunnen gaan.
hulde voor deze voortreffelijke ondersteuning, en dat voor 159 euro!