Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 10-02-2015 11:26:32
Huishouden & Energie

Heine

[quote=sjeffanaat schreef op dinsdag 10 feb 2015, 11:12]bellen geen nut en mailen ook niet ze zeggen gewoon is naar de betreffende afdeling gestuurd bij mijn volgende telefoon zeggen ze moet uit duitsland komen, als ik zeg geef dan de helft van mijn geld terug dan haal ik hier een andere plank, word er niet gereageerd, op mijn vraag kom hem dan bij mij thuis zelf repareren want ik heb er garantie op, geen reaktie
de juiste plank moet binnen een redelijke termijn bij u binnen zijn. er staat in uw topic niet wanneer u uw pakket heeft gekocht.

lukt het heine of heinze het niet om dit binnen die redelijke termijn te doen, dan kunt u de koop ontbinden, prijsvermindering eisen of (en misschien is dat een idee) aangeven dat u ze een laatste kans geeft en dat u anders bij een ander de plank koopt en de kosten op hei-nogwat zult verhalen.

voor dat laatste gebruikt u deze voorbeeldbrief
klik https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-laatste-mogelijkheid-verkoper-herstel-product">hier
aanpassen aan uw situatie. stel daarin ook een termijn wanneer ze de plank nog kunnen opsturen. bijv. 10 dagen. doe het per mail.

ook melden dat u op het forum van kassa staat kan helpen. geef dan wel de juiste bedrijfsnaam.