Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 12-02-2015 12:59:39
Computers & Telefonie

Opzeggen canal digitaal

Ter info:
uit de algemene voorwaarden:

artikel 4. duur van de overeenkomst
4.1 een abonnement voor televisiediensten wordt aangegaan voor 12 of 24
maanden, tenzij in de overeenkomst anders wordt bepaald. eenabonnement
voor internet en/of internet- en telefoniediensten wordt aangegaan voor
24 maanden, tenzij in de overeenkomst anders wordt bepaald. na aflop van
de bepaalde tijd wordt de overeenkomst van rechtswege omgezet in een
overeenkomst voor onbepaalde tijd.

artikel 5. beëindiging en annulering
5.1 tussentijdse opzegging van een abonnement vóór het verstrijken van de
overeengekomen minimum periode is niet mogelijk, behoudens het elders in
de voorwaarden of in de wet bepaalde.
5.2 na het verstrijken van de overeengekomen termijn zoals bedoeld in 4.1 kan
het abonnement te allen tijde kosteloos worden opgezegd met een opzegtermijn van 1 maand. als moment van opzeggen geldt het moment van ontvangst van de opzegging door canaldigitaal, c.q. de dag waarop telefonisch
wordt opgezegd. canaldigitaal stelt de klant schriftelijk of elektronisch op
de hoogte van de ontvangst van de opzegging en de datum waarop het abonnement wordt beëindigd.
5.3 opzegging van een abonnement geschiedt bij voorkeur telefonisch, op nummer 0900 9323 (€ 1,00 per gesprek) van de canaldigitaal klantenservice, of
op dezelfde wijze als waarop het abonnement tot stand is gekomen