Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fi
fietshokje - 12-02-2015 21:59:56
Auto & Vervoer

Slechte service fietshokje.nl

Hier een reactie van 't fietshokje, dit is natuurlijk best kort door de bocht allemaal.
allereest, bijzonder interessant om te lezen dat iedereen behoorlijk betrokken is op de situatie van esther. hier even het echte verhaal.
als wij de situatie vooraf hadden kunnen inschatten, hadden wij deze fiets nooit geleverd. betreft hier een cortina fiets tegen een fabrieksprijs (385.- ipv 529.-), de prijs of de actie doet overigens niet ter sprake. de beschadiging die de beste klant mailt is een kras(je) ter grootte van de diameter van een 1 eurocent munt, de foto's hebben wij nog in ons systeem opgeslagen. er zijn helaas altijd klanten die buiten een bizar lage prijs, altijd nog een slaatje willen slaan op dergelijke ''beschadigingen'' - afijn, alle transport is verzekerd, dus een claim neergelegd bij onze vervoerder. wij hebben aangeboden om zelfs maanden na levering de fiets terug te nemen en het volledige bedrag te crediteren. helaas was esther hier niet zo blij mee; en dat begrijp ik natuurlijk ook wel, lokaal betaal je toch echt minimaal 125 euro meer... maar de vraag luidt dan: wat wil je dan? bijzonder teleurstellend, en vooral bijzonder triest om op diverse fora, review sites e.d. hetzelfde te posten. wij hebben spijt als haren op ons hoofd dat we de fiets geleverd hebben, we verkopen dit item in zeer grote getallen (enkele honderden) en krijgen zo goed als altijd waardering van onze klanten. esther, van harte. stuur aub de fiets retour, en koop deze elders.