Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fi
fietshokje - 12-02-2015 22:20:19
Auto & Vervoer

Slechte service fietshokje.nl

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 6 feb 2015, 23:32]ja heeft ging fietsen zaak in buurt omdat u het via internet heeft gekocht. hij kan best gaaf verzonden zijn en via het transport beschadigd zijn. ik weet niet of dit soort zaken wie daar verantwoordelijk voor is maar dat zal u dan toch via de bezorger uit moet zoeken.

exact; klant wilt en de fiets niet terugsturen, en geen claim afwachten, wat moeten we doen? de fiets cadeau doen?