Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 13-02-2015 14:09:22
Huishouden & Energie

Bol.com vs externe aanbieders

Als ik u was zou ik wat foto's van de ligplek nemen met daarnaast een centimeter, zodat u bewijs heeft dat de ligplek echt kleiner is dan geadverteerd. vervolgens stuurt u het product terug, zodat u in ieder geval uw aankoopbedrag terugkrijgt. u stuurt de foto's naar de verkoper en ook bol.com.
als de informatie op de site van bol.com niet klopt, dan is bol.com ook verantwoordelijk.
daarna gaan steggelen over de retourkosten. het externe bedrijf is helaas duits, dat maakt het ook weer ingewikkelder.
tectake gmbh, 97999 igersheim in duitsland.

al zou u aan kunnen kloppen bij de ecc. maar al die troubles over 15 euro?

als u uw klacht op de klachtenkompas.nl plaatst bij bol.com komt u er misschien ook samen uit.
u kunt het ook nog proberen bij thuiswinkel.org

zelf vind ik dat zodra je via bol.com bij een externe een overeenkomst sluit, dat bol.com zich nergens meer verantwoordelijk voelt, terwijl ze toch via hun site de verkoper laten adverteren en informatie geven.