Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 15-02-2015 22:36:15
Elektronica & TV

Garantie miele???

In geval van géén garantie, dient de verkoper te bewijzen dat de schade door de gebruiker is ontstaan. hij heeft een monteur ingeschakeld ter reparatie/beoordeling. daardoor heeft de verkoper (kennelijk) bewezen dat het dus geen garantie is. dat de voorrijkosten geschrapt worden is dan wel "een coulance". als er (kennelijk) communicatie is geweest tussen verkoper en miele zou ik nadrukkelijk het bewijs opvragen van uw schuld. als dat zo is, tja, dan is het rekening man.