Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 16-02-2015 00:29:55
Elektronica & TV

Garantie miele???

U heeft sowieso twee jaar wettelijke garantie.

wat u goed heeft gedaan om de garantieaanspraak bij de verkopende partij voor te leggen, die heeft herstelplicht.

verkopende partij moet sowieso een verkocht (ondeugdelijk) product aantonen dat enig nalatigheid verweten kon worden jegens de klant.

dat verkopende partij de fabrikant inschakelde en deze herstelde. mocht miele u geen kosten aanrekenen. als er kosten zouden zijn, en dat was er, die voor de rekening van de verkopende artij komen.