Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tonia24 - 17-02-2015 11:02:41
Computers & Telefonie

Vodafone en castle.nl geven elkaar de schuld

Beste linda,

zoals u hierboven kan lezen heb ik al meerdere keren contact gehad met castle, al 5 maanden lang en zij zeggen dat het probleem bij vodafone ligt. hier heb ik ook emails van!

dit is wat zij zeggen:

goedendag a.h. bisschops,

ik zie op de andere order dat wij de order geannuleerd hebben bij vodafone, ze hadden toen net "activatiecodes".
dat is een code die bij de verlenging staat en sinds kort ingevuld moet worden bij een annulering.

toen we deze terugkoppeling kregen moesten we bij vodafone een escalatiefile indienen, dit hebben we een maand terug gedaan.
helaas heeft vodafone behoorlijke achterstanden met escalatiefiles.

ik heb uw melding doorgezet naar de juiste afdeling die vodafone achter de broek aan zal zitten wanneer er nou eindelijk geannuleerd zal worden.
het abonnement is aangesloten met een red d 2 jaar en u wil nu een red f 2 jaar.

ik zal tevens vragen of een wijziging van abonnementsvorm niet sneller geregeld kan worden.

met vriendelijke groet,

team castle.nl

ticket: https://support.castle.nl/helpdesk/tickets/1226