Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

as
astridonmars - 17-02-2015 21:03:30
Computers & Telefonie

Hi toestel lease tweede abonnement

Ik was mijn simkaart ook verloren met het verlies van het toestel en het ging mij er om dat ik zo snel mogelijk weer bereikbaar zou zijn. ik had er ook op moeten letten, maar ergens vind ik dat de winkel medewerkers mijn contract en voorwaarden erbij hadden moeten pakken. ik had geen tijd om rustig na te denken over het geen mij verteld was, ik had een telefoon nodig omdat ik bereikbaar moest zijn voor school en werk. ik heb er nooit bij stil gestaan dat ze ook ongelijk konden hebben. zoals ik al schreef ben ik in goed vertrouwen op hun mening afgegaan. ik kan mezelf ook wel voor mijn hoofd slaan dat ik er niet eerder naar gekeken heb.

ik weet dat ik dan veel meer had moeten betalen, maar de tweede hands waarde van het toestel is toen nooit hoger geweest dan de 425 euro die ik er nu al aan kwijt ben.

ik heb momenteel alleen nog het tweede abonnement lopen tm november.